Filmkväll.

Datum:2008-09-14 / Tid:22:16:50

Min söndag har varit väldigt lugn, ungefär som den brukar vara annars också.
Men kanske lite extra lugn eftersom jag kom hem igår och då hade jag inte sovit alls, så försöker ta igen all sömn och energi vilket inte är särskilt lätt faktiskt. Kroppen kommer väldigt snabbt i orytm och det märks tydligt, helst på mig.
Men det börjar nog reda upp sig nu så smått, hoppas jag i allafall.

Fast vi tog oss faktiskt ut genom dörren ett tag idag, fast bara för att se brorsan och papi spela fotbollsmatch.
Så var vi och hyrde två filmer också men efter det så har det bara varit att ligga i soffan, vilket jag inte haft några invändningar emot.

Nu strax så ska vi börja se våran andra film som vi hyrt, vi har nyss sett "The girl in the park" och nu ska vi se på "21" en film som jag vet att Linus tjatat lite om sen den kom ut på bio, kan ju bero på att den handlar om vegas osv.

Nåväl, vi hörs imorgon någon gång, ska iväg på förmiddagen och käka lunch med Per innan han börjar jobba men sen ska jag nog befinna mig här.

Godnatt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback