Posh nya frilla.

Datum:2008-09-15 / Tid:17:45:50


Ja, vad säger man?
Jag gillar verkligen frisyren, och om jag nu inte hade bestämt mig så starkt för att spara ut håret så hade jag klippt mig sådär imorgon.

Men nu till hur Victoria ser ut, snälla värld alltså..
Jag avgudar kvinnan och skulle nästan kunna hugga av mig ett finger för att bara få kika in i hennes garderob.
Men vad är det som händer egentligen?
För varje bild jag ser på henne så ser hon bara ännu mer "solbränd" ut och armarna liknar mer senor än något annat.
Tyvärr så gör allt detta att hon ser rätt så mycket äldre ut än vad hon egentligen är.
Det är synd, riktigt synd faktiskt!

Jaja tummen upp för frisyren i allafall.. Den prickade hon verkligen in, men hon brukar ju inte direkt misslyckas.


Bild: Posh24

Kommentarer
Carin Bergdahl

Men Maria menar du att du tyckte den frisyren var snygg,..?

säker skit snygg på min mamma :)

men inte när man är ung :)

hoppas du har de super,ta hand om diiig.kraaaaaam

2008-09-16 / 00:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback