Projekt: Sticka halsdukar.

Datum:2008-09-24 / Tid:15:18:14
När jag och Per var på stan i Lördags så fick jag en snilleblixt, jag skulle börja sticka igen.
Jag började på en halsduk till Linus för kanske 2½ år sen och ja, den är fortfarande inte klar men nu är det på g igen.
Så jag och Per gick till min fasters garnaffär och köpte lite olika garn till halsdukar.
Jag har redan stickat klart en till honom så han slipper frysa när han cyklar till jobbet, och den ser ni här nedanför, den grå/svarta som ni nog förstår.
Den andra ska jag ha och den är nästan klar nu, stickar som en besatt.

Idag har jag även köpt två nya garn som de ska bli halsdukar av, ett gul/brunt garn och så ett lila/rosa, men det lila/rosa garnet ska Per sticka med, han ska göra en halsduk åt mig faktiskt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback