Puuh, shopping är jobbigt.

Datum:2008-09-04 / Tid:19:00:19
Jisses, jag och mami var i Luleå läänge idag.
Men vi har inte bara shoppat, faktiskt inte.
Jag har även varit och fixat med min mobil, och lämnat in den på lagning så nu har jag en lånemobil tills vidare.

Men jo, det blev lite shopping också såklart, fast inget dyrt faktiskt.
Jag har även handlat lite saker som jag nu insett att jag aldrig kommer använda så de kommer åka tillbaka igen.

Vad har jag köpt då?
Jo, ett par urbilliga jeans på cubus, två t-shirts på H&M för 49.50:-/st och så strumpbyxor och vantar på Indiska.
Jag fick även hem kappan från Ellos som jag beställde i förra veckan och hjälp så snygg den är!
Och psst, jag köpte även en present åt Per som han ska få senare när han kommer hit, jag hoppas och tror att han kommer bli jätte glad.

Jag tänkte lägga in bilder sen om ni råkar vara intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback