Tröttttttt.

Datum:2008-09-28 / Tid:21:01:56
Jisses vilken seg söndag det har varit.
Vi sov länge och låg länge och bara drog oss innan vi bestämde oss att försöka kliva upp.
Fast väl vakna så slängde vi oss i soffan och såg en film.
Men sen vaknade vi till liv, lagade lunch och städade upp här hemma.
Sen for vi och handlade lite så vi har mat i veckan, och så avslutade vi med att åka och käka middag på Ming.

Nu är vi rätt så sega, igen.. så vi ligger bara och glor på tv, vi lär inte orka vara vakna särskilt länge till.
Imorgon börjar en ny vecka igen, jag har dock fortfarande inget vettigt för mig.
Fast imorgon ska jag till Luleå faktiskt, köpte ju ett par nya vinterstövlar igår men ska nog och lämna tillbaka dom och hitta ett par andra.

Vi får se..

Nu ska jag pussa på min älskling som ligger och halvsover i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback