Underhållande gårdagskväll.

Datum:2008-09-27 / Tid:22:39:47
Hej på er.

Nu får ni ursäkta mig igen, blev ju inget alls mer skrivande igår.
Sen idag så kom vi inte till Boden förrän kring halv fem och då vilade vi bara lite innan vi skulle iväg och äta finmiddag på Pär & Mickes.

Igår hade vi det grymt trevligt.
Det blev då en liten förfest hemma hos Emma med lite roligt folk.
Sen skulle vi ut på Cleo men de var hur lång kö som helst så vi drog till MAX istället och fläskade på innan vi for hemåt.

Ni ska få se min urballa outfit senare, jag köpte ett par ljusa jeans igår som jag trashade sönder. Det blev en riktig succé!

Idag så köpte jag även ett par nya vinter/höst stövlar på Scorett.
Men jag vet inte än om jag ska behålla dom, måste prova lite med mina kläder så de passar in.
Men ni ska få se dom.

Nu ska jag dock mysa ner mig i soffan med min älskling och se en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback