Värdelös.

Datum:2008-09-30 / Tid:11:50:19

Det finns sånna idioter här i världen så jag blir bara arg.
Ni alla vet ju att jag har en katt va? Jo det vet ni, ni har hängt med så länge nu så.
Denna människa sitter och lägger ut bild efter bild på min katt och håller på och låtsas att det är hennes.
Det stör mig något så förbannat!
Varför? Säkerligen för att jag ska bli irriterad.

Just ja, det är hennes blogg som är en värdelös kopia av min, och det roliga är att jag är inte den enda som kommenterat det.
Lustigt, märkligt..


Nä nu ska jag gå och sakna min älskling lite som nu är på jobbet och sliter röven av sig.. suck, hade behövt honom hemma nu istället.


Kommentarer
Sandie

well, det finns folk som sitter och gör samma pose på varje jävla bild. Tills någon annan lägger upp en snyggare pose, och då helt plötsligt så lägger samma jävla idiot upp samma jävla pose. Gång på gång. Haha, visst är folk lustiga?

2008-09-30 / 12:15:32
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback