Dåligt samvete.

Datum:2009-04-08 / Tid:11:19:43
Jag vaknade kring sjutiden imorse och kände att axeln inte var helt okej, den värkte och knakade så fort jag rörde på den.
Så jag avbokade bodypumpen och gick och la mig igen.
Jag vaknade kring tio av att Lisa ringde, så vi hade ett långt samtal, alltid lika härligt.

Men nu sitter jag här och har dåligt samvete, jag måste träna!
Så nu är jag i valet och kvalet, ska jag gå och cykla precis nu eller ska jag vänta tills det är något bra på tv som jag kan cykla till? Jag tror att jag väljer det senare alternativet faktiskt.
Så då blir det att cykla kring tvåtiden istället, och då ska jag cykla en hel timme eftersom de inte blir någon core idag.


En helt annan sak, vet ni vad det är för dag imorgon?
Jo, Per-ska-komma-hem-dag.
Jag är så glad så kan knappt beskriva!
Okej, han har bara varit borta i drygt två veckor men de känns som en halv evighet.

Nä nu ska jag äta frukost och städa lite här hemma.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback