Helt slut.

Datum:2009-04-22 / Tid:11:04:50
Godmorgon, nej ursäkta, de är ju nästan goddag vid den här tidpunkten.

Jag kan inte förstå hur jag kan vara så här trött, jag gick ju och la mig kring 23-tiden. Okej, jag låg och läste ett bra tag men ändå, jag brukar ju stiga upp kring 9-tiden och va relativt pigg. Nåja, sådana här dagar kan man väl få ha ibland. Ikväll kommer jag ändå somna tidigt förhoppningsvis eftersom att jag ska ut på en lite längre joggingrunda.

Nu måste jag däremot ta mig i kragen och vakna till liv eftersom att jag ska upp till stan och äta lunch med Helen och Amal. Det ska bli riktigt trevligt att få umgås lite med mina sötnosar, nu var det ju ett tag sen vi sågs.

Nä, nu kanske man ska börja dra sig mot badrummet och göra en liten "damage control" och sen försöka täcka över alla eventuella trötthetstecken. Jag brukar vara rätt duktig på det men idag känns det som att de kan bli en utmaning. Om jag lyckas kanske de dyker upp någon bild ifrån lunchen.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback