Mobilbloggning, tummen upp?

Datum:2009-08-16 / Tid:22:32:41
Vad säger ni? Idag har de blivit en hel del mobilbloggning eftersom att jag inte har varit hemma sen igår. Vad gillar ni det? Är det nånting som jag ska fortsätta med eller vad tycker ni?

Jag gillar de eftersom att jag ofta fotar med min mobilkamera. Tyvärr har jag ju ingen sladd längre till mobilen som gör de möjligt att ladda över mina bilder till datorn, vilket jag förut gjorde ganska ofta faktiskt. Så de bilderna jag numera tar med mobilen samlar egentligen bara damm. Men nu har jag hittat en lösning som sagt, så hoppas ni inte ogillar de alltför mycket.

Men jag kommer ju givetvis att fortsätta blogga som vanligt också, men de är ju ett roligt alternativ att kunna slänga upp ett mobilt inlägg när man känner att man har något att berätta eller visa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback