Var tog mina ben vägen?

Datum:2009-08-27 / Tid:09:51:08

Mina ben är helt avdomnade, speciellt mina stackars tår. Jag trodde att de skulle kännas bättre efter lite sömn men känns snarare värre faktiskt, men de är skönt ändå på ett konstigt sätt. Man känner att man gjort lite nytta. Jag kan ju faktiskt säga de att nog har man promenerat bort några kilon och de har nog blivit lite tightare här och var. Sånt gillas!

Idag ska jag iväg till Luleå med mami, ska kolla in lite REA på friluftsgrejer, nu när man lika är inne på de så är de väl bara att fortsätta.


Jag och Angelica vid Kebnekaise. Här hade vi gått i ungefär 5-6 timmar, så man var inte helt pigg och kry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback