Äntligen fredag.. eller?

Datum:2009-12-11 / Tid:10:51:45
Alla brukar ju säga "åh äntligen är det fredag och helg" men jag säger nog snarare "suck, nu är det fredag.." men det beror enbart på att jag ska jobba hela helgen lång och jag känner mig inte det minsta peppad. Jag har ju inte jobbat sen förra veckan och man blir fort slö och bekväm. Därför är det nog ändå rätt bra att jag bara jobbar ett kort pass idag, de blir som en mjukstart inför de låånga passen på lördag och söndag. Jag vet att jag inte ska klaga och de gör jag väl inte egentligen, jag bara gnäller lite.. tihi.

Idag kommer då älskling hem igen ifrån Stockholm, och det ska bli så mysigt! Är det inte lite fjantigt hur mycket man kan sakna någon som knappt varit borta i 24 timmar? Herregud, vi har ju varit borta från varandra i sammanlagt 7 månader, så man borde kanske vara lite mer hårdhudad kan man tycka. Igårkväll låg vi och skickade sms till varandra som två nyförälskade tonåringar, men det kanske bara är ett bra tecken. Snart är han hemma i allafall och då ska jag pussa på honom innan det är dags att jobba, börjar ju inte förrän kl 17 och lär vara hemma igen kring 21.30.

Nu ska jag få i mig lite mat så inte lillbusis hinner bli alltför missnöjd därinne.

Ni får ha en fin dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback