Fjärde advent.

Datum:2009-12-20 / Tid:16:04:39

"Vet du vad man får göra idag?" Det var det första som Per viskade i mitt öra imorse. När jag sen morrade till och inte sa nånting så kom det "men.. man får ju tända det fjärde ljuset" Kan man hålla sig från att skratta då måntro? Knappast! Han är så söt.

Idag har vi haft en riktig mysdag från början tills ja, nu.. Vi har varit uppe i stan och ätit lite lunch, sen strosade vi runt och fixade den allra sista julklappen till en av Pers systrar. Vet ni vad som också slank ner i en påse? Tihi, en söt liten röd klänning som jag hade tänkt att klämma mig in i på julafton. Jag kunde ju ha den idag men det är ju ingen garanti på att jag kan ha den på torsdag så vi får se helt enkelt.

Vi ska nu laga middag innan vi ska promenera upp till F & G och ha en mysig spelkväll med ett par stycken. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback