Flashback.

Datum:2009-12-09 / Tid:17:14:44
Jisses vilken flashback jag nyss fick när Pers (han har lånat min mobil för hans fungerar inte, och det fungerar inte att sätta in hans sim i mammas gamla) mobil ringde och det stod "privat nummer". Det var verkligen som om någon slog mig i huvudet och jag var tillbaka i all längtan och oro. Speciellt eftersom att Per är ute och springer just nu och jag är ensam hemma. Men han var inte tillbaka i Afghanistan, utan det var Anna-Lena som ringde ifrån Kosovo. Det var trevligt att höra av henne även fast att hon inte ville prata med mig egentligen.

När Per kommer hem ska jag kramas lite extra med honom, igen. Imorgon åker han ju faktiskt bort ännu en gång. Men den här gången håller han sig inom sveriges gränser och blir bara borta tills på fredag. Men det är knappt så jag släpper iväg honom..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback