Jag bara sover och sover.

Datum:2009-12-27 / Tid:18:41:09
Idag är jag ledig (!) och det är så himla härligt att bara få slappa och ta de lugnt. Imorse sov vi till kring elva och det var länge sen som jag mådde så bra. Sen somnade jag dock på soffan igen i två timmar och när jag vaknade efter de mådde jag inte lika bra längre, de finns inget värre än att råka somna mitt på dagen och sen vakna och känna sig som en zombie. Men jag ska snart få mat i magen så då lär jag nog bli nöjd igen. Bebisen lever då full rövare i magen just nu och jag vet inte om det beror på all sömn eller att den känner av att det snart är middagsdags.

Vet ni förresten vad vi har suttit och kollat på nu ikväll? Resor! Vi har pratat länge och mycket om att åka på en resa i januari nånstans men vi har väl inte riktigt kollat upp det förrän nu. Men vi är väldigt kluvna just nu om vi ska slå på stort och dra till Thailand eller om vi "bara" ska ta två veckor på cran canaria eller kap verde. Vi får se helt enkelt, men vi måste nog börja bestämma oss för vi hade tänkt åka om ca 2½ vecka.

Vi ska nu äta lite middag som består av sushi, smaskens. Sen blir det väl någon film och så hade jag planerat att halvsova i älsklings knä. Imorgon är det dags för jobb igen, är ledig igen på torsdag så blir inte så många dagar av jobb.

Ha en fin kväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback