Glasögonorm.

Datum:2009-02-11 / Tid:11:59:27
Guess what?
Igår var jag ju på synundersökning hos specsavers.
Jag har ju sett rätt kasst de senaste månaderna och Per har gnällt över att jag suttit och kisat när vi kollat på tv eller när jag läst en bok.
Så igår släpade han med mig dit och mycket riktigt, jag ser dåligt på nära håll men är däremot översynt på långt håll.
Jag har ingen aning vad nånting betyder egentligen men översynt är tydligen något positivt.

Jag valde i allafall ut två par riktigt snygga glasögon, ett par Missouni och ett par Hilfiger om jag inte minns fel.
Om två veckor får jag dom så då ska ni så se bilder.
Det är nästan så att jag längtar lite tills dess, mest för att få känna på hur de är att se ordentligt igen och om de blir någon stor skillnad.

Glasögonorm blir man inom två veckor, jiho.

Kommentarer
Ida

haha jag önskar nån kunde släpa ner mig på specsavers så jag får kolla mina ögon.jag ser RIKTIGT jävla dåligt. så nu har du fått en uppgift maria, nu vet du vad du måste göra när jag flyttar hem igen!

2009-02-11 / 15:00:26
http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback