Hjärndöd?

Datum:2009-02-20 / Tid:15:52:05
Jaa, jag har tydligen en viss läsare som är komplett hjärndöd eller så har personen bara ett gravt synfel.
Tydligen så ska jag ha skrivit en viss sak här på bloggen om att man kan kommentera bloggar på mitt arbete nu är det ju så här att man kan INTE göra det och de har jag även klargjort extremt tydligt här på bloggen.
Men ibland så är de väl att man läser de man vill och hoppar över vissa ord.

Eller vad säger du Helen? Kan man kommentera bloggar eller kommer de upp en fet text där de står "BLOCKED"?

Jag kan inte göra annat än skratta åt sånt här tjafs, det är så outgrundligt löjligt och barnsligt, speciellt om man läser de jag skrivit om just detta innan där de står så tydligt.
Nåja..

Nu hoppas jag på att detta är begravt och raderat annars så kommer jag behöva blockera lite ip adresser hit och dit, inte för att de stör mig egentligen.
Om man inte tål att läsa min blogg, besök den då inte, det är mitt bästa råd just nu!

Kommentarer
Anonym

Haha annars hade vi väl hängt på jobbet varje dag ;)

2009-02-22 / 19:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback