Jag vill inte jobba idag.

Datum:2009-02-05 / Tid:15:28:02

Om typ 10 minuter kommer Helen och hämtar upp mig och så är de dags för jobb igen.
Jag har så lite lust att de inte ens ryms mellan mina två fingrar, inte ens ett hårstrå.
Jag har huvudvärk och känner mig tung i kroppen som om jag skulle bära en ryggsäck med tegelstenar, känns det optimalt när man ska och jobba, och till råga på allt vara trevlig?

Nä, det kommer kännas underbart när den här arbetsdagen är över och jag har en hel ledig helg framför mig.
Det klingar himmelskt i mina öron.

Nä nu ska jag packa ner maten och få på mig kläderna och gå och möta upp Helen.


Kommentarer
hanna

Du är utmanad! Checka in min blogg! ;)

2009-02-05 / 15:53:59
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback