Stor & stark.

Datum:2009-02-20 / Tid:11:39:21
Jo, på insidan kanske inte lika mycket på utsidan, än.
Men nu har jag åtminstone tagit ett steg i rätt riktning, idag invigde jag gymmet med att köra kondition som nästan höll på att ta kål på mig.
Jag träffade på Bea som gav mig rådet att gå på något pass så de ska jag absolut göra, känns som att de kan vara mer min grej.

Nåväl, nu är de gjort åtminstone och de känns underbart!

Nu ska vi bara duscha, käka lite lunch och sen ska vi upp på stan och fixa lite ärenden.
Sen ska vi bara mysa och pussas hela kvällen, jag längtar.

Ni får förresten ursäkta att de trillat in några mindre positiva kommentarer här på bloggen men de är bara från en osäker liten flicka i Luleå med allt för lite tid och fantasi.
Men hon ska nog ge sig med tiden ska ni se.

Pussis.

Kommentarer
hrmf :S

jadu, nu är det ju så här att jag går andra året på gymnasiet. du som är en "mogen" 87:a borde ju veta hur mycket det fanns att göra under andra året, visst?

2009-02-20 / 15:39:03
Helen

Haha, fan vad synd att vara planer pa jobbet inte gick i las

2009-02-20 / 21:00:31
http://helennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback