Student?

Datum:2009-02-22 / Tid:22:18:03

Nu jäklar börjar de röra på sig!
Eller, jag har åtminstone fått lite motivation att ta tag i saker och ting.
Visste ni det att om man inte gör något själv så händer de inget?
Varför har ingen berättat de för mig?

Jag ska faktiskt söka till en skola i april och sen ska jag hålla tummarna ordentligt att jag har en liten pytte chans att komma in, vilket jag betvivlar även fast jag är högst kvalificerad.
Vi får se, men de känns riktigt roligt!
Sen kan jag ju söka nästa år om jag inte kommer in i år, även fast de hade varit roligt att få detta gjort eftersom det är de här jag vill syssla med i framtiden.

Herregud, de händer mycket nuförtiden, man kan ju tro att jag äntligen insett att jag verkligen är vuxen!
Träningskort, söka in till utbildning.. vad händer härnäst?

Jag är glad!
Är ni det för min skull?


Kommentarer
Johanna

Vad är det för skooola och vaar? :)

2009-02-22 / 23:08:26
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback