60 frågor.

Datum:2009-01-29 / Tid:00:53:06
Jag blev utmanad av Johanna så here we go!

1. Hur gammal är du om fem år? 26 år.
2. Vem var den sista du träffade? Helen, när jag for ifrån jobbet.
3. Hur lång är du? 1,53 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Max Payne
5. Vem ringde du senast? Min älskling Per
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var ett långt gulligt sms till Per
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på, men sms är smidigt
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Hmm, de var någon dag sen..
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, gröna och blå
12. När vaknade du idag? Först kring 9, somnade dock om tills 10:30
13. Har du någon gång hittat en katt? Njae, inte hittat direkt
14. Vilken är din favoritplats? Maldiverna, herathera kommer alltid vara min favoritplats
15. Vilken plats föredrar du minst? Jaaa tandläkarstolen kanske?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror inte jag bor i Boden och kanske inte ens i sverige, vi får väl se.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret, är lika sjukligt mörkrädd idag som då.
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Per tidigare idag, men garvade nog lite på jobbet.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nää de tycker jag inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? T-shirt och hotpants
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra men jag använder bara en.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, norrbotten och skåne.
24. Har du någon gång spytt på någon: Nä de tror jag inte faktiskt, ja kanske mamma när jag va liten.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, mamma hatar att jag aldrig vill använda strumpor.
26. Är du social? Haha jaaa, kanske lite översocial ibland.
27. Vilken är din favoritglass? Hmm, twister kanske?
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Jag skulle boka en resa till afrika imorgon och åka på safari.
29. Tycker du om kinamat? Emellanåt.
30. Tycker du om kaffe? Ingenting jag gillar, nej.. kan dock ta en latté ibland.
31. Vad dricker du till frukost? Vatten eller juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger eller på ryggen.
33. Kan du spela poker? Oh yes, kanske min dolda talang?
34. Tycker du om att mysa? Det bästa som finns!
35. Är du beroendemänniska? Haha Per skulle skrika jaaa, så får väl instämma.. men de vänder snabbt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, prins carl-philip
37. Vill du ha barn? Absolut, men de dröjer tills jag har en kula på magen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, hyffsad norska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Yes, i malmö.
40. Föredrar du havet eller en pool? I sverige är de poolen i stugan, utomlands havet givetvis.
41. Vad spenderar du helst pengar på? SKOR! de vet nog dom flesta.
42. Äger du dyrbara smycken? Jopp, en del.. fått vid student och konfirmation.
43. Har du någon gång testat narkotika? Vad klassas som narkotika? Ciggaretter? Isf ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner: Jag kan inte välja, Memme, Per, Lisa och Luckis är några.
47. Vad har du för ringsignal? Avril Lavigne - when you're gone, haft den i säkert ett år
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Yes, några små skor bland annat.
50. Flirtar du mycket? Bara med Per.. fast många tror att jag flirtar bara för att jag är så glad och trevlig, öh?
51. Kan du byta olja på bilen? Om jag var tvungen så visst!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, inte ens blivit stoppad än av polisen.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Marian keys bok.
54. Läser du dagstidningen? Jo när jag väl köper läser annars på internet varje dag.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, dock morgontidning
56. Dansar du i bilen? Hur dansar man i bilen? Jag sjunger dock alltid.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix tror jag.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En adress gissar jag på.
59. När var du i kyrkan senast? När Cnoe begravdes 2007
60. Vilka personer utmanar du: Evelina, Britta & Ida (länkar senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback