Ännu mer heels till försäljning.

Datum:2009-01-26 / Tid:23:00:26
Vafan, när man ändå håller på och rensar är de väl lika bra att lägga ut lite fler grejer till försäljning?

Dessa godbitar vet jag att de va många som ville stjäla av mig när jag köpte dom hos Forever21.
Dock så har jag märkt att de kommer inte till användning, och jag har egentligen ingen aning varför för de är ju skit snygga!
Jag har använt dom en gång och de va på färjan Stockholm-Helsingfors och de va ju inomhus så de är egentligen inte använda alls.

Storlek 36, men jag tror att både en 35:a och en 37:a lätt kan ha dom eftersom det är spännen.
Jag är ju själv en lite mittemellan storlek och de passar mig perfekt!

Jag hade tänkt att ta 300:- med frakten inräknad, men är det nu tjugofem st som vill ha dom så får jag väl säga högstbjudande.



Bilden är usel, jag vet.. och tyvärr finns de inte kvar på forever21 hemsida, men behöver ni någon fler bild så kommentera gärna, eller maila mig på [email protected].
Om du har skickat iväg ett mail, skriv gärna det i en kommentar här så jag vet, kollar inte mailen dagligen!

Kommentarer
Anonym

Men duuu... sätt ut dom på tradera, mycket roligare ;) kanske du får högre pris där också!

2009-01-26 / 23:40:13
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback