Dykcertifikat.

Datum:2009-01-07 / Tid:11:11:32
Igår pågick långa diskussioner om vi ska åka till Egypten i Februari och ta dykcertifikat eller inte.
Vi vill hemskt gärna ta cerifikatet innan vi ska ut och resa efter att Per kommit hem ifrån Afghanistan, men vi kom fram till att de går inte.
För de första orkar vi inte börja planera en till resa sen blir de riktigt ont om tid.
Så var vi nu åker när han kommit hem, ja där får vi ta certifikatet.
Jag ser verkligen fram emot det!

Jag misstänker att jag och Per kommer bli sånna där som åker runt överallt och dyker och vandrar.
Ja, ni läste rätt.. vandra, eller klättra som Per skulle ha sagt.
Men tänk er vad roligt, tänk er vilka saker som man får se.. obeskrivligt.

Dock är jag inget stort fan av hajar, medan Per mer än gärna vill åka till sydafrika så fort som möjligt och dyka ner i en hajbur för att kolla närmare på vithajar.
Visst, vi kommer säkert åka dit men innan jag skulle dyka ner i en sådan bur så skulle någon få droga ner mig, slå mig medvetslös och sen kasta i mig.

Då vet ni hur läget är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback