Filmkväll hos grannen.

Datum:2009-01-17 / Tid:12:55:25
Ja, min gårdagskväll blev ju inte som jag hade trott, istället för att somna gott efter lite tv tittande så fick jag erbjudande om att komma in till grannen och kolla film med honom.
Så, jag tog laptopen under armen och gick över.
Vi såg nya James Bond filmen, och konstaterade att det är en jäkla mycket action med nya Bond men ingen passion alls. Så om jag ska betygsätta filmen så får den 3 av 5.

Efter Bond började han kolla Omen och då var det dags för mig att kila hemåt snabbt som attans.

Sen efter mycket om och men så somnade jag.
Nu har jag nyss varit och satt på en omgång tvätt, och medan jag väntar på att den så kollar jag på "rädd för hajar" på svt2. Förra avsnittet så var dom och dök i Maldiverna faktiskt, så det är väl därför jag ärså intresserad.

Nu ska jag springa.
ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback