Fullt upp!

Datum:2009-01-31 / Tid:11:37:24
Jamen godagens.

Idag känns de som att jag har en jäkla massa att göra, och de är nog så till viss del också men överdriver kanske lite eftersom jag är helt slut i huvudet.

Nu först ska jag i allafall slänga in en maskin med tvätt, sen ska jag sätta mig i bilen och köra upp till stan och köpa sytråd och en present till Therese, jallajalla hem och hänga upp tvätt och in med en ny maskin tvätt.
Sen ska jag försöka trycka i mig mat och sen fixa med en maskin tvätt till sen springa och möta upp Johanna och sen gå till hon som ska sy upp mina byxor.. och sen ska jag fixa de sista med tvätten innan jag bara ska slappa.

Sen ska jag ju givetvis fixa mig iordning eftersom det är tjejfest eller Therese födelsedagsfest kanske är mer passande ordval. Men tror de kommer gå rätt fort, sen ska jag gå bort till Johanna och göra ett litet stopp där innan vi ska fortsätta promenera bort till Therese.

Så ser min dag och kväll ut..

Jag återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback