Ge mig sol!

Datum:2009-01-14 / Tid:13:32:13
Jag håller på att bli galen här i detta ständiga mörker!
Okej, solen är ju uppe några timmar men de är inte särskilt många.
Vi behöver solljus för att inte bli helt galna i skallen, och jag blir extra galen om jag inte får ljus.
När vi var på Maldiverna fick vi ju en överdos av sol varje dag och de var helt underbart och man kunde verkligen känna hur man fick ny energi och vitaminer till kroppen.

Nu har de gått så långt att jag till och med funderat på att sola solarium, och jag solar aldrig solarium.

Nä, nu ska vi ta på oss lite vinterkläder och ge oss ut och få ny energi i kylan, dock ser jag inte solen men den är väl därute nånstans.

Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback