Godnatt..?

Datum:2009-01-15 / Tid:23:07:30
Jaha, hur ska det här gå då?
Nu har jag hunnit bli van vid att sova med Per igen, och så åker han iväg och så ska man sova ensam igen.
Så det ska bli intressant att se imorgon hur trött man är, för helt ärligt, jag lär ju inte direkt få någon skönhetssömn.. jag är en riktigt mes när de kommer till att sova ensam så ja, räkna ut resten själv.

Men Per ringde nyss ifrån Stockholm och berättade att han kanske kommer hem tidigare än han trodde från början och sånt gillas ju. Dock lär jag ju vilja mörda någon ansvarig därnere om de inte blir så!
Så, håll tummarna.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och äta en apelsin och hoppas på att den är lite sövande.
Natti.



Min söta plutt.

Kommentarer
hanna

taack för kommentaren, hade helt glömt bort din blogg så nu har jag en hel del läsning att ta igen ;) hur har resan er varit? jag har ju verkligen missat allt :$

2009-01-16 / 01:18:03
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback