Helt slut!

Datum:2009-01-21 / Tid:19:24:47

Pust!
Vilken dag de har varit.
De har varit fullt upp hela dagen, mycket info under väldigt kort tid kändes de som.
Men de känns ändå som att man har lärt sig väldigt mycket, och de är ju huvudsaken.
Men nog var man trött alltid där efter 17 när jag skulle börja traska hemåt, kändes som om jag aldrig skulle ta mig hem men så kom brorsan och hämtade upp mig, tack och lov!

Dock så hann jag bara in genom dörren innan jag fick springa ut igen, hade fått en avi om ett paket så de var bara att traska iväg och hämta de.
Sen fick jag äntligen slänga mig i soffan och bara ta det lugnt.

Nu ska jag bara vila lite till, sen ska jag och vikki iväg och käka, sen blir det en liten vinkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback