H&M godbitar.

Datum:2009-01-17 / Tid:18:30:11

 

Jag tycker att H&Ms utbud just nu är under all kritik.
De mesta av kläderna känns som de skulle mest passa småungar.
Ingenting är klockrent, speciellt eller kaxigt helt enkelt, det är alldeles för tamt!

Men, jag hittade åtminstone två riktiga godbitar..
Exakt så här vill jag se ut till sommaren.. dock skulle jag skippa just den där väskan på vänstra bilden, och hade jag haft längre hår skulle jag kamma mittbena direkt och dra på mig ett hårband a´la pocahontas.
Men nu är det inte så, fast jag kanske gör de ändå när solen kikar fram och mitt hår blivit slingat litegranna.

Vad tror ni om det?
Jag längtarlängtarlängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback