Juridikplugg.

Datum:2009-01-25 / Tid:18:41:54

Det känns som att man går i skola igen alltså!
Jag sitter här med en bunt papper omkring mig, pärm och skrivblock.
För en utomstående så skulle det nog kunna klassas som kaos men jag har rätt bra koll ändå.
Om jag ändå haft lika bra koll på det prov som jag ska skriva imorgon..

Just nu håller jag på med juridik och ja, det är nog de lättaste faktiskt så då förstår ni hur "lätt" provet är.
Men jag är inte särskilt orolig, tror jag kommer klara de.

Per är just nu och tränar och jag hade sagt att jag skulle försöka göra alla testprov innan han kom hem igen, och ja, jag har gjort två av sex st.
Nåja.. så kan de va!

Ha en bra kväll ni som slipper plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback