Kitty i Let's dance?

Datum:2009-01-17 / Tid:00:11:17
Allvarligt talat.. vad gör den där Kitty i Let's dance?
Hon tar ju inte ens det på allvar och verkar mest svammla som en 3åring.
Jag är inget stort fan av Let's dance och det finns dom som varit oseriösa förut, men då har det inte varit på den här låga nivån som hon håller.
Man ser klart och tydligt att hennes danspartner är less på henne, och hon verkar inte direkt vilja lära sig något av de han försöker lära ut, så vad är då meningen med hennes medverkan?
Jag vet då inte, men om någon kan tala om de för mig så varsågod!

Men de roligaste var ändå så fort Blondinbella kom på tal därinne så såg Kitty ut som en tjurig unge som inte fått en ny leksak.
Det är underhållning!

Nä, det ska nästan bli intressant att se Kitty nästa fredag och se vad hon hittar på då.
Just nu känns hon bara som en liten unge som kanske skulle behöva en bokstavskombination och det snabbt!

Men är det någon annan som tycker något annat så låt höra, jag får inte grepp om människan men någon annan kanske har en aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback