Oooops.

Datum:2009-01-18 / Tid:03:18:23

Ojsan!
Ikväll blev det helt andra planer än vad jag trodde från början.

Anthon kom förbi för att snacka lite skit och det slutade med att vi for till MAX och tryckte i oss chilicheese och sen fick vi sån snilleidé att "jo vi ska fan ut ikväll" och ja, så blev det också!
Så ikväll gick vi ut och hade en liten fiesta.

Jag hade mina skyhöga heels från Zara på mig, stentvättade jeans och brun mönstrad tubtopp och jag fick höra mer en än gång att jag var så jäkla snygg!
Det höjde ju verkligen mitt självtroende.
Det bästa var ändå när Anthon ville ha en öl, "seså Maria, iväg nu och fixa öl" och sagt och gjort, jag fixade.

Nä, en bra kväll faktiskt.
Dock saknade jag min hunk som jag pratade om 10000 ggr.
De var en kille som försökte stöta på mig, då sa Anthon följde "HÖRRU, hennes pojkvän har ungefär 8 fler magrutor än dig och han är jävligt het så.. nä hejdå"
Det stämde!

Men nu ska jag sova och drömma om min drömprins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback