Romantisk middag.

Datum:2009-01-10 / Tid:11:13:49
Igårkväll så bestämde Per att vi skulle iväg och äta finmiddag på Per&mickes.
Så Per var uppklädd i grå jeans, vit skjorta (!) och grå/svart slips (!)
Han var hur läcker som helst!!
Jag matchade honom rätt snyggt med stentvättade jeans, lack pumps och ett transparent vitt/silver/guld linne.

Tyvärr, glömde jag (per) att fota.. detta hände trots att jag tjatade om det minst trettiofem gånger.

Nåja, middagen var riktigt god och trevlig, så kvällen var helt enkelt perfekt!

Kommentarer
Nathalie

Hej, jag betalde ingenting alls. Min tullavgift var gratis för mina uggs! Hoppas det går bra!

2009-01-10 / 11:49:30
http://naaathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback