Shoppingberoende!

Datum:2009-01-30 / Tid:00:05:07
Vad gör man direkt efter att man fått lön? Jo, shoppar, så är de bara, sånna är vi människor kort och gott!
Då spenderar vi som galningar eftersom de varit snålt hela månaden.
Roligt egentligen, sen är vi fattiga resten av månaden men vi har i allafall fått shoppa loss lite.

Okej, jag är likadan!

Jag fick ett ryck nyss och kände att "nä imorrn måste jag åka till luleå och kolla lite i affärer" inte för att jag är rik direkt men lite kan jag nog spendera, lite grattis-till-det-nya-jobbet-mig-själv, de måste man väl få göra?
Jag tänkte bland annat kolla på ett par jeans faktiskt, de sa jag nog sist jag shoppade också men då blev de aldrig.
Sen eventuellt en oversize t-shirt, känner att jag vill ha något stort att gömma mig i när man sitter på jobbet och degar.
Vi får se vad som blir!
Mest troligt blir det jag och Marie som sticker iväg imorgon efter hon varit i skolan, eventuellt kanske Hilda också ska följa, lilla sötungen.

Vi får se.

Nu ska jag då sova för mina ögon vill inte lyda mig längre, sen har jag fruktansvärt ont i ryggen så känner att jag måste få slappna av lite, massage hade ju inte varit fel just nu kan jag säga men tyvärr.

Natti!

Kommentarer
Johanna

Hehe, jepp. Jag ska noog gå, behöver komma ut och träffa lite folk känner jag :) Då ses vi på lördag ;)

2009-01-30 / 01:36:18
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback