Skor till försäljning.

Datum:2009-01-26 / Tid:21:52:09
Minns ni att jag köpte ett par skor ifrån Nelly för kanske en månad sen?
De som var fel, alltså jag hade beställt ett par andra egentligen.
Jag har helt glömt bort att skicka tillbaka dom och nu är det försent så istället lägger jag ut dom på blocket.
Jag hade väl egentligen velat behålla dom men för de första är min skogarderob alldeles för liten och sen behövs pengarna till annat just nu.

Annonsen har inte kommit upp än, men är det någon som är intresserad redan nu så kan ni höra av er här.

Skorna är i storlek 36, klacken är 13 cm hög och platån är på 2,5 cm.
De är dock riktigt bekväma trots den höga klacken, de beror nog mest på platån och att skon sitter ordentligt på foten.
Fast jag har bara gått ett par varv här hemma med dom så ska kanske inte säga allt för mycket.

Skorna finns fortfarande hos Nelly så är de någon som vill kolla in dom lite extra så är de bara att kika in där, dock är storlek 36 slut.


Jag har tänkt att ta 400:- med frakten inräknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback