Snart åker han!

Datum:2009-01-15 / Tid:14:55:27
Snyft!

Idag är ingen rolig dag, idag åker Per till Stockholm igen och lämnar mig här hemma helt ensam och olycklig.
Men, han kommer hem nästa fredag, de är ju något positivt åtminstone!

Idag har vi faktiskt varit och hämtat hem vår dator som varit trasig nu i några månader, yeey.

Per har även hunnit med att läsa lite på min blogg, han föll för trycket eller så blev han bara alldeles för nyfiken över vad jag skrivit om honom på sistone.
Killen läser ju faktiskt inte alls min blogg.. och så fort jag går in på den så brukar han gå iväg och låta mig skriva och fixa ifred, gullefjun.

Hans kommentar efter att han skrattat sig igenom några inlägg och skakat på huvudet var.. "Rolig bild du lagt in på mig"
Inget mer.. jag funderar om han ens läst vad jag skrivit eller bara tittat på bilderna.

Nåväl!

Nu ska jag gå och hjälpa älsklingen laga lite mat, han åker om knappt en timme så börjar bli lite brått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback