Städtant.

Datum:2009-01-22 / Tid:15:17:47
Okej, min dag blev inte alls som jag hade tänkt eller trott.
Istället för att ta det lugnt och bara rulla tummarna så måste jag städa som en tok.
Nåväl, de kanske behövdes.

Gårdagskvällen blev väl sådär, kände mig enormt trött och sliten, de gör jag fortfarande.
Men de blev helt okej, Vikki drack vin, Emma kom förbi en sväng och snackade politik, sen kom Simon och Alice förbi.
Sen där kring halv två blev jag äntligen av med dom tack och lov.
Jag var väldigt trött och som sagt, jag är inte mycket piggare nu!

Nä, nu ska jag fortsätta städa och skrubba, ikväll kommer Per hem, jippieyeeey.

Kommentarer
carin

heej maria:)

kul att se att du börjat träna,de gör livets vardagliga utmaningar mycket lättare:)

Kul att du fått jobb,är de Sillen?:)

Lycka till Kram

2009-01-22 / 16:08:49
http://carinbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback