3 dagar kvar..!

Datum:2009-07-27 / Tid:07:50:12
Godmorgon.

Nu är de bara 3 dagar kvar tills Per förhoppningsvis kommer hem. Han ringde igår när jag jobbade och han hade inte hört något om att hans hemresa skulle vara inställd så de kändes rätt skönt att få höra de ifrån honom. Dock hörde Nina av sig igår och sa att J inte kommer hem på torsdag, och kan knappt tänka mig hur jäkligt de måste vara för henne just nu.

Snart är det då dags för jobb igen, ska nu jobba långa dagar ända fram tills älsklingen kommer hem och jag borde inte klaga för då går ju tiden mycket fortare men de är ändå lite tråkigt eftersom jag inte riktigt hinner städa och fixa innan. Men jag ska nog kunna hinna ändå hoppas jag. Det är bara idag som de kommer bli lite fullt med grejer, skulle helst vilja förlänga dagen med ett par timmar så man hinner allt. Men de går nog inte? Äsch, jag får försöka hinna ändå.

Nu ska jag trycka i mig min macka och sen börja göra mig iordning, och försöka vakna till liv.

Ni får ha en bra dag alla mina kära läsare.

Kommentarer
johanna

Snart är det din tur o mysa några dagar. Idag är det lite tungt här hemma tyvärr. Han åker redan kl 05 imorgon bitti.Det är både bra o dåligt eftersom man slipper o gå o vänta på att han ska åka samtidigt som man inte kan säga ordentligt hejdå vid den tiden. Det kommer att bli så tungt denna gången med alla oroligheter där nere nu. Hoppas verkligen man får hem honom helskinnad nästa gång... Kramis vännen

2009-07-27 / 13:26:26
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback