Efterlängtat samtal!

Datum:2009-07-23 / Tid:18:21:43
Ååååååh! Jag stod just och höll på att hjälpa en kund när jag kände hur telefonen vibbrade i fickan. De var som att jag förstod att de va Per som ringde så jag avslutade de jag höll på med snabbt som attans, och så sprang jag ut i de bakre rummet och svarade. "Hej älskling" var de jag möttes av i telefonen och gissa om hjärtat hoppade upp och ner som en galen studsboll? Han förstod att jag var lite orolig så han lugnade mig med att allt var okej och att telefonerna skulle snart vara lagade så han kunde ringa och prata lite längre.

Samtalet varade i cirka 1 minut men de viktigaste kom fram de första sekunderna av samtalet och de var "Jag mår bra och jag älskar dig över allt annat"

Djup suck av lättnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback