Datum:2009-07-14 / Tid:23:34:08
"Den sanna kärleken tillåter att var och en följer sin egen väg, för den vet att det aldrig kan skilja någon åt.."



Jag sitter och lyssnar på våra låtar, önskar att du också vore här, bredvid mig, skrattandes, mysig, kärleksfull. Men du är också här, dina armar är runt mig varje sekund, varje dag. Din närvaro gör mig stark, stolt och trygg. Jag vet att du snart är hemma, och den känslan blir bara starkare och starkare för varje dag som går. Förut definierade jag snart som inom ett par timmar, högst dagar. Idag kan snart vara vad som helst, minuter, timmar, dagar, veckor, månader. Snart är vad hjärtat vill att de ska vara, ibland vad hjärtat måste intala sig att de ska vara. Per gör mig stark, jag gör Per stark, trots avståndet mellan våra kroppar, men de finns inget avstånd mellan oss egentligen. Det är hemligheten..! Vi är inte åtskiljda.

Kommentarer
Marlene - Blivande Mamma

Gillar ditt lilla citat där i headen! :)

Kram

2009-07-15 / 16:42:37
http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback