Friluftsmänniskor.

Datum:2009-07-02 / Tid:20:30:30
Tack gode att den här dagen snart är över, mitt stackars trötta huvud klarar snart inget mer. Men imorgon börjar jag senare och jobbar inte alls lika många timmar som igår och idag, snacka om att det är uppskattat med tanke på att jag ska jobba hela helgen, och ja, hela nästa vecka.

Per ringde för ett tag sen, och han är så himla söt! De första som han ville prata om var vad vi ska hitta på när han har sitt andra leave i början av Augusti. Eftersom jag redan har börjat planera så avslöjade jag då mina planer och gissa om han blev överlycklig när jag sa att vi ska åka och fiska, tälta och sånt över en helg? Jodå minsann, han blev riktigt glad! Dock så måste vi köpa ett tält innan dess, vi har ju redan tittat på ett och nu funderar jag faktiskt på att slå till så vi har ett. Tanken är ju att vi i framtiden ska vandra, klättra(läs: Per ska klättra, Maris ska stå livrädd och titta på) och sådana friluftsgrejer, och då behövs ett bra tält.

Imorgon kanske jag klickar hem de här fina tältet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback