Jag har inte svininfluensa i allafall.

Datum:2009-07-25 / Tid:00:02:11
Dags att sova nu kanske? Jag blir alltid så konstigt förvirrad och fundersam när klockan tickar till sena timmar, och den här gången är precis som alla andra gånger. Jag har ju mått lite små skumt i ett par dagar nu, mestadels pga av trötthet och jobb. Idag läste jag även en artikel i aftonbladet om denna jäkla svininfluensa och att man kan börja torrhosta när man har de, och tror ni inte att jag började göra de ungefär i samma sekund som mina ögon drog över artikeln? Här kan man snacka hypokondriker. Nää, jag är nog fullt frisk med tanke på att jag varken har feber eller känner mig allmänt dålig förutom lite trötthet, nä som sagt, jag kan vara en riktig mes ibland.

Jag pratade med Per tidigare, och han skrattade gott åt mig, men som jag sa åt honom, de är ju skönt att vissa saker aldrig förändras så slipper han någon omställning när han kommer hem.. tihi.

Dags att sova nu i allafall, imorgon ska jag ju faktiskt jobba på min lediga dag och sen blir det middag och utgång med sötaste Angelica.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback