Jävla skit!

Datum:2009-07-18 / Tid:18:06:57
Nu blir jag fan arg! Jag hade beställt ett par riktigt snygga heels som jag glatt hade tänkt att ha ikväll, men så går jag och hämtar ut dom bara för att upptäcka att de skickat mig fel storlek! Nu snackar vi inte en storlek fel utan 3! Hur fasiken kan man skicka en storlek 38½ istället för 35½? Jag känner riktigt hur de kokar innanför öronen!

Jaja, jag har mailat dom i allafall, så nu är de upp till dom att lösa de här! Tyvärr verkar de som att skorna är slut i min storlek om man kollar på hemsidan, men vi får väl se vad de säger. Jag vägrar då betala någon jäkla frakt om jag ska skicka tillbaka dom.

Grrrrr!

Nåväl, ikväll blir de nog att inviga de röda nit-heelsen som jag fick av Per i 1-årspresent istället, och de är ju minst lika snygga om inte snäppet snyggare till och med.. Så jag klagar väl inte direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback