Jobb jobb jobb.

Datum:2009-07-01 / Tid:07:28:07
Godmorgon!

Mina ögon hänger som tepåsar just nu, och de verkar inte ens piggna till efter lite frukost. Typiskt när jag ska jobba en sådan lång dag idag också, men förhoppningsvis kanske jag piggnar till när jag väl kommit till jobbet. Ikväll ska jag då gå och lägga mig riktigt tidigt, och jag längtar redan givetvis.

Min hals gör även riktigt ont igen, den som har känts bättre nu i flera dagar har blivit värre igen. Jag ska trycka i mig några panodil innan jag cyklar iväg till jobbet och hoppas på att de hjälper lite. Jag har även fått soleksem eller något liknande och jisses som de kliar och ser konstigt ut men men, ska ju ändå inte vara ute i solen något idag.

Ni får ha en bra dag idag i allafall.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback