Jobbet tar all tid.

Datum:2009-07-15 / Tid:21:38:11
Pheeew! Kom precis hem ifrån jobbet och de känns att man varit ledig i en dag faktiskt, lite sådär småseg och framförallt trött. Imorgon jobbar jag långdag och samma sak på fredag men de ska nog gå bra sen är jag ju faktiskt lite ledig över helgen och nästa vecka är hur lugn som helst. Jag längtar!!

Ja, som ni förstår hamnar bloggen lite i skymundan när jobbet tar all min tid, och energi. Men de blir snart bättre!

Idag var ju jag och mami i luleå och shoppade loss lite, bilderna därifrån får ni nog inte se förrän tidigast lördag tyvärr men den som väntar på något gott....!

Nu ska jag slappa i soffan med lite gotta innan jag måste sova, imorgon börjar jag tidigt.. de gillas icke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback