Lite bättre..

Datum:2009-07-08 / Tid:12:45:15
Mina kära vänner, halsen känns äntligen lite bättre! Idag kan jag svälja hyffsat bra, dock gör de ju fortfarande rätt ont och när jag nyser så känns de som att halsen ska explodera, men de går åtminstone åt rätt håll. Bra va? Jag känner mig lite mer uppåt idag i allafall. Tyvärr gör penicillinet att jag blir lite tröttare och segare än vanligt men allt kan ju inte vara perfekt så jag ska inte klaga.

Jaja, jag har då sovit gott hela natten och halva morgonen, vilket kändes välbehövligt. Nu känner jag mig redo för en dag med städning och jobb senare. Först och främst ska jag dock gå och hämta ut tältet som idag har kommit, de ska bli så himla roligt att få prova på att montera upp det och se hur de ser ut. Lite fånigt kanske, men men..

Nä nu ska jag kila.. ha en toppendag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback