Mina bebisar.

Datum:2009-07-06 / Tid:17:13:58
Jag har ju helt glömt att berätta (tror jag) att jag har varit kattvakt i en vecka åt lilla Britta. Hon är en liten kisse som våra vänner äger. I början var Sierra väldigt misstänksam men ville ändå hela tiden dit och nosa och reta henne lite, men nu går de mycket bättre och de stormtrivs tillsammans. De busar mest hela tiden men ibland så brukar Britta ligga och tvätta Sierras huvud, och jag lovar, de är hur gulligt som helst.

Nåväl, idag ska tyvärr lilla Britta åka hem igen och jag tror att Sierra kommer tycka de är lite tråkigt att bli av med sin partner-in-crime. Men de är nog bäst för oss alla, för mig eftersom att hon gör mig lite allergisk och för Sierra (därmed mig) för att hon lär henne bara dumma saker, som att hoppa upp på diskbänken och putta ner saker.

Men visst är dom söta små liv..?

   

Kommentarer
johanna

Vilka sötnosar=) Du får väl skaffa en liten kattkompis till Sierra=) Krya på dig ordentligt nu vännen. Hör av dig om det är ngt. Kramis vännen

2009-07-06 / 18:52:04
http://busungarnasmamma.blogg.se/
lina [discosadness.blogg.se]

fin blogg du har :-)

jag önskar dig en fortsatt trevlig kväll! <3

2009-07-06 / 22:02:33
http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback