Oroligheter i Afghanistan.

Datum:2009-07-24 / Tid:20:26:05
Jaaaa, de flesta har säkert hört om oroligheterna som varit de senaste dygnet nere i svenskarnas område i Afghanistan. De var ingen trevlig läsning imorse när jag inte hade pratat med Per, men behövde inte tänka på de särskilt länge eftersom han ringde cirka 10 minuter efter att jag läst det. Han mår bra efter omständigheterna, och något närmare behöver vi inte gå in på de. De förstår ni säkert?

De ska bli otroligt skönt att få hem honom på torsdag måste jag säga, speciellt efter allt skit som hänt där på sistone. Jag tror även att Per tycker de är rätt skönt att få komma hem och ta en paus.

Jag håller på att laga mat just nu men jag återkommer, har lite mer grejer som jag ska ta upp här på bloggen, lite shopping som jag glömt visa bland annat.

Laaaater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback