Roligare än på länge.

Datum:2009-07-26 / Tid:13:28:38
Faktiskt.. De var länge sen som jag hade så roligt som jag hade igår, de känns då så i allafall. Kvällen började med att jag och Angelica käkade sushi här på min uteplats, sen blev de öl, klädval och fix. Jag säger då de, om Per hade varit hemma så hade han legat på sjukhus eller nånting för han hade blivit galen! Jag tror att jag slog mitt eget rekord igår, så många gånger som jag bytte om, ja de har jag aldrig gjort innan.

Sen kom då Anna-Lena och Marcus (annars kallad farbror) hit och skålade lite med oss innan vi drog vidare ut i natten. Vi hann med olivers, bränna och sist men inte minst frasses. Under kvällen hann jag även med att ha en liten svacka där jag mitt i alltihop kom på att jag saknade Per och de brukar inte göra mig sådär jättepeppad men de löste sig eftersom alla då påminde mig om att han kommer ju hem på torsdag.

Jaaa, de va då överlag en riktigt lyckad kväll och Angelica är nog en av de roligaste människorna som jag känner så då kan de ju inte bli misslyckat.

      

Haha, lite roligt, efter att ha studerat bilderna igårkväll så utbrister någon av oss (minns inte vem) "men vafan, vi är ju alla svartklädda" Yesbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback