Segt som tuggummi.

Datum:2009-07-09 / Tid:12:36:10
Suck, just nu känns det som att tiden går så otroligt sakta, ibland är de nästan som att klockan står blixtstilla. Jag förstår inte varför, innan Per kom hem på sitt första leave så gick tiden hur fort som helst men nu är de precis tvärtom. De kanske beror på att vädret är uselt och jag jobbar varenda dag, plus att jag äter penicillin och där försvinner lite energi automatiskt varje dag.

Tidigare ringde Per också och berättade att de skulle ut på patrull och därmed skulle han inte kunna ringa på minst en vecka, och de känns ju mindre roligt. Sist när de skulle ut på patrull i en vecka så blev de ju tre veckor, så jag kommer inte ropa hej förrän han ringer inifrån campen nästa vecka. Jaja, samtalet var då mysigt och vi pratade mycket om när han kommer hem och vart vi ska åka och fiska osv. Jag tror nog att jag sa "kom hem nuuu" cirka tretusen gånger och Per skrattade och sa "snaaart älskling" ungefär lika många gånger. Men de är ju snart snart.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen städa undan lite här hemma innan de är dags att cykla upp till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback